POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW W ŚWIDWINIE
PEŁNI DYŻUR
WE WTORKI I CZWARTKI W GODZ. 7:15 -15:15
Aby uzyskać pomoc w sprawie, konsument powinien złożyć wniosek do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Świdwinie wraz z kopią dokumentacji dot. danej sprawy (np. kopie: paragonu /faktury/pism reklamacyjnych/umowy wraz z ich załącznikami/pisma przedsiębiorcy). Korespondencję należy kierować na adres :
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Starostwo Powiatowe
ul. Mieszka I 16
78-300 Świdwin
Wniosek do Rzecznika Konsumentów można złożyć także osobiście w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Świdwinie ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin (PARTER)
Pobierz wniosek do Rzecznika Konsumentów (wniosek proszę drukować dwustronnie) <--- więcej
Wnioski rozpatrywane są według kolejności daty wpływu i bez zbędnej zwłoki, jednak termin rozpatrzenia wniosku zależy także od stopnia skomplikowania sprawy. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów terminie.
Tryb odwoławczy – nie przysługuje.
Opłaty – nie pobiera się.
Niektóre porady mogą być udzielone przez Rzecznika:
- telefonicznie w każdy WTOREK I CZWARTEK od godz. 7:15 do godz. 15:15 pod numerem telefonu 94 36 50 322 lub 531 728 423
- drogą elektroniczną, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- osobiście w każdy WTOREK I CZWARTEK od godz. 7:15 do godz. 15:15, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Świdwinie przy ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, I piętro, pokój nr 17.