- Odsłony: 4125
POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW OSTRZEGA ! KONSUMENCIE SPRAWDŹ Z KIM ZAWIERASZ UMOWĘ NA ODLEGŁOŚĆ I NA JAKICH ZASADACH !
Do Rzecznika Konsumentów po raz kolejny napływają sygnały od osób, które zostały oszukane podczas zakupów dokonywanych w sklepach internetowych:
Konsumentka zamówiła odzież w sklepie internetowym. Po odebraniu towaru okazało się, że jest on słabej jakości oraz różni się od produktu przedstawionego przez sprzedawcę. Konsumentka chciała odstąpić od umowy zawartej na odległość (zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta – konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru), jednak po wejściu na stronę sklepu okazało się, że sprzedawca nigdzie nie podał swoich danych (w tym nazwy i adresu swojej siedziby). W zakładce dotyczącej polityki zwrotu towarów nie podano adresu na jaki należy odesłać zwracany towar.