Wszystkie osoby, które chcą skorzystać z porad Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Świdwinie informujemy, że z powodu urlopu wypoczynkowego najbliższy dyżur Rzecznika odbędzie się we wtorek 24 lipca 2018 r. Wszelkie wnioski kierowane do Rzecznika (wnioski o udzielenie porady konsumenckiej lub z prośbą o interwencję Rzecznika w imieniu konsumenta do przedsiębiorcy) należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Świdwinie ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin. W sprawach pilnych pomoc konsumencką można uzyskać :
- w Delegaturze Inspekcji Handlowej w Koszalinie pod nr tel. 943428205 (sprawy dot. reklamacji towarów),
- dzwoniąc na infolinię konsumencką prowadzoną przez Fundację Konsumentów od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00 pod nr tel. 801 440 220 lub 22 290 89 16,
- w Punkcie Informacyjnym dla Odbiorców Paliw i Energii pod nr tel. 22 244 26 36 (sprawy dot. odbiorców energii elektrycznej i gazu).